Rəhbərlər müştəri məmnuniyyəti mövzusunda nələri bilməlidir
25 avqust saat 19:00 da Founder Club və SAT Group-un təşkilatçılığı ilə FC talksda Savalan Əmirovun təqdimatında “Rəhbərlər müştəri məmnuniyyəti mövzusunda nələri bilməlidir” mövzusunda təlim keçiriləcək.
Hazırda 166 yük taksisində müştəri əlaqələri üzrə menecer və təlim üzrə mütəxəssis kimi fəaliyyət göstərir.
2014-cü ildən satış və müştəri xidmətləri sahəsində çalışır. Sumqayıt Sənaye kombinatı və Şahdağ Hotel&Spa, Fairmont Flame towers kimi otel komplekslərində qonaqlarla və müştərilərlə iş üzrə mütəxəssis kimi, Tuk-Tuk və Zakaz MMC-də təlim və müştəri xidmətləri üzrə menecer olaraq fəaliyyət göstərmişdir.
Savalan Əmirov ADPU-nun filologiya fakultəsini bitirib.
#NetworkingAzerbaijan #BusinessAzerbaijan #B2B #BusinessOwner #FounderClub #Founder